januari 02, 2015

Happy New Year!

Net te laat, maar alsnog wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar - dat al jullie wensen uit mogen komen! Mijn voornemens voor het nieuwe jaar zijn net als ieder ander jaar: meer bewegen, gezonder eten en meer leuke dingen doen. 2014 was wel echt een goed jaar: ik haalde al mijn studiepunten, ben op superleuke tripjes geweest naar het buitenland - waaronder Berlijn, Antwerpen en Tunesiƫ - en ik kreeg de mogelijkheid om voor zeven maanden in Engeland te wonen. Wat voor 2015 in de planning staat, is naast dat ik moet afstuderen nog helemaal onbekend. Let's see what this year will bring! Ik heb het begin in ieder geval gezellig gevierd in Londen op een berg in Camden, net buiten de stad. Dit jaar had je tickets nodig om het grote vuurwerkspektakel van dichtbij te zien, dus besloten mijn vriendinnen en ik met een fles champagne en dikke sokken aan nieuwjaar daar te vieren. Supergezellig, alhoewel ik de oliebollen en sterretjes wel miste!

En nog een filmpje van het spetterende vuurwerk tienduizend kilometer verderop haha. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten