januari 05, 2015

Busy days of December

Omdat ik in december zo druk ben geweest met mijn trip naar huis om kerst te vieren, voorbereidingen te treffen voor oud en nieuw en alle afspraken om iedereen weer te zien, hier een kort overzicht van mijn halve maand december. Met mijn vriend ging ik een weekend naar Lille, heb een high pancake gedaan met mijn vriendinnen, ben uit eten gegaan met vrienden en met familie, heb veel kerstcadeautjes gehad, buikgriep opgelopen waardoor ik mijn vlucht naar Londen voor oud en nieuw moest verzetten en heb natuurlijk goed het nieuwe jaar ingeluid. Twee volle, maar vooral leuke weken.

De terugreis was hi-la-risch. Ik ontmoette het meisje dat hier tegenover me zat in de nachtbus en deze foto geeft wel een goede samenvatting van de hele reis. Ik kwam op het superdrukke busstation, kwam uiteindelijk in de bus terecht en toen bleek de chauffeur zijn paspoort vergeten te zijn. In plaats van de bestuurder te verwisselen, moest iedereen naar een andere bus overgezet worden. Twee uur later konden we eindelijk vertrekken en eenmaal op de boot dachten we een rustig plekje gevonden te hebben. Fijn, totdat er een groep drukke 16-jarigen naast ons kwam zitten. If you can't beat them, join them is mijn motto nu geworden. Uiteindelijk nog wel een gezellige bootreis gehad om vier uur 's nachts haha.

Amsterdam, zo leuk om hier weer langs te lopen en de kerstboom te zien staan. 

Uiteten met het nieuwe stagebedrijf van le boyfriend bij Van der Valk hotel Breukelen.

Door naar Lille - we waren erachter gekomen dat dit meer een winkelstad is dus dat is ook eigenlijk alles wat we hebben gedaan.

High pancake, zeker voor herhaling vatbaar. Je krijgt een spuitfles met beslag en kunt je pannenkoek helemaal versieren. Hmmmmmm...


Eten bij La Cubanita - het blijft heerlijk, vooral dit gerecht!

'Mislukte' flensjes en een typisch Engels ding bij het kerstontbijtje. 


Eerste kerstdag vieren bij mijn oma met veeeel cadeautjes. 

First snow in Nederland, woehoe! 

En de afsluiter: mijn lieve hond wilde even model staan met deze grappige discohaarband.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten