december 11, 2014

Winter Wonderland in the capital

Ik kan niet goed omschrijven hoe het is om na negen jaar weer met een oude vriendin herenigd te zijn. Na de basisschool verhuisde zij naar Londen en spraken we elkaar alleen nog af en toe via mail en later Facebook. Nu ik 1,5 uur reizen met de bus van Londen af zit, besloot ik weer contact met haar op te nemen en zodoende kwam er een ontmoeting op de planning! Superleuk, maar ook echt raar om iemand na zoveel jaar weer te zien - en ik moest ook twee keer kijken voordat ik zag dat zij het was! We zijn in ieder geval gezellig uit lunchen geweest, hebben in Hyde Park bij Winter Wonderland rondgeslenterd en Oxford Street een stukje doorgelopen (waar ik nog een Paddington beer heb gekocht, haha). Al met al een superleuke dag met leuke herinneringen!

Wat is het toch fijn om tijdens de kerstperiode in Engeland te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten