januari 11, 2015

Another day in London

Ik ben niet weg te branden uit deze stad. In december ben ik er een paar keer geweest en iedere keer is het weer een feestje. Met drie meiden ben ik speciaal voor Winter Wonderland naar Londen afgereisd om daar rond te lopen op de kerstmarkt. Uiteindelijk hebben we ook nog een bezoekje gebracht aan de Big Ben, Harrods de M&M shop en de Disney winkel. Omdat zij geen metrokaart hadden en geen zin hadden zoveel geld te betalen voor een metrokaartje zijn we overal lopend naar toe gegaan. Zo zie je in ieder geval wat van de stad!

Ik weet niet waarom, maar dit zicht deed me heel erg denken aan Amsterdam. Misschien komt het door de vierkante ramen en de ietwat scheve gebouwen?

En natuurlijk de London Eye. Al met al een geslaagd dagje en nu ik de foto's zo terugzie kan ik niet wachten om er weer naartoe te gaan. Er blijft zoveel te ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten