januari 21, 2015

University's Away Day

Tegenwoordig lijkt het wel alsof de dagen voorbij vliegen. Na elk weekend hoop ik weer dat het snel donderdag is - niet omdat ik het werk niet leuk vind, maar omdat ik dan lekker mijn eigen ding kan doen. Zo ook afgelopen weekend toen ik naar Brighton ging met vriendinnetje Laura (waar nog foto's van komen). In ieder geval - het werk is hartstikke leuk, voor je het weet is de werkweek voorbij en ik heb hele leuke collega's. Vorige week donderdag was de Away Day, waarbij een deel van de universiteit (waaronder ons team) bijeen kwam om samen aan activiteiten deel te nemen. Ik koos voor icing cupcakes. Ja... Mijn eerste gedachte: how in the hell maak je een ijssculptuur op een cupcake?

We begonnen met dit spel: pak van elke kleur (blauw, groen, geel, rood) twee kaarten en kies degene uit die het beste bij je passen. De vier linker kaarten zocht ik uit voor mezelf, de twee rechtse kreeg ik van collega's. Heel interessant die psychologie. 


Daarna begon het versieren van cupcakes. Dus geen ijssculptuur, Lynn. Dit was mijn kunstwerk, ik kreeg de gedeelde tweede plaats, yea. 

Thuis, moe maar voldaan na een lange dag nieuwe collega's ontmoeten. En ook nog heel goed nieuws waar ik later meer over vertel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten