januari 09, 2015

Off to Reading

In december kwamen mijn vader, tante en broertje naar Engeland om mij op te zoeken. Zij verbleven in het oudste hotel van Reading, een uurtje met de bus vanaf Oxford. Erg leuk, want zo kon ik ook weer een stad ontdekken in Engeland. Ik vertrok naar Reading om met hen daar te overnachten, de volgende dag vertrokken we naar Oxford om daar een toeristische route te doen en 's avonds sliepen we weer in het hotel. De dag daarop vertrokken zij alweer vroeg naar huis en ging ik nog even het stadje in om kerstinkopen te doen.

Samen met mijn broertje op de foto met Paddington. Deze film moet ik nog echt zien! Wij gingen naar Horrible Bosses 2. 

Het hotel van boven. Het was allemaal oud en krakkemikkig, maar wel goed verzorgd. Charles Dickens schijnt hier ook ooit te hebben geslapen - kun je nagaan hoe oud het is! 

De volgende dag een kop koffie gedronken in het kasteel van Oxford.



Dit is Covered Market. Heel leuk zijn deze winkelnamen 'Nothing' en 'Next to Nothing'. 

En weer terug in Reading waar ze de stad toch echt prachtig verlicht hadden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten