oktober 02, 2014

Oxford Open Doors: Sunday

Omdat zondag al de enrolment was van de studenten en ik 's middags moest werken en het ook de laatste dag van de Oxford Open Doors was, ging ik in de ochtend nog gauw naar het theater en een bibliotheek. Twee heel mooie gebouwen, zowel van binnen als van buiten.

Het linkergebouw is het theater. Ik ben ook in het kleine witte torentje geweest waar je ook een mooi uitzicht over Oxford hebt.
Het uitzicht. Ik heb er serieus vijftig minuten voor in de rij moeten staan, maar het was het wel weer waard. 

Cheers! 
Toen verder gegaan naar een prachtige universiteitsbibliotheek. Normaal is deze absoluut niet toegankelijk voor bezoekers, dus ging ik er maar even langs.

Mooi, mooi, mooi. Alles in Oxford heeft zo'n aparte en historische stijl. Overal waar je komt; niets is hetzelfde. Behalve de vierkante grasvelden van de universiteiten :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten