september 30, 2014

Oxford Open Doors: Saturday

De Oxford Open Days bestond uit vier dagen en omdat ik zoveel foto's heb gemaakt, verspreid ik ze maar over verschillende posts haha. Ik ben erachter gekomen dat Oxford dus echt niet zo groot is. Het is meer een klein Utrecht. Ik ben daar wel heel blij mee, omdat je zo de stad veel sneller leert kennen en je ook de steden buiten Oxford op gaat zoeken (zoals Londen). Zaterdag 13 september ging ik de stad in om bij universiteiten binnen te kijken.

Ik ben bij verschillende universiteiten binnen geweest en heb zoveel foto's gemaakt dat ik helaas niet meer weet welke foto bij welk gebouw hoort. Alles lijkt ook zo op elkaar: prachtig gebouw met een vierkant grasveld waar je niet op mag lopen. 
 Ik mocht een live koor bijwonen, supermooi om te horen in de kerk van een universiteit.
Ook kwam ik bij deze kerk. Het was er zo mooi aangekleed en er hingen overal witte linten, dus ik dacht dat er óf net iemand getrouwd was, óf nog ging trouwen. 
Tadaa, I was right!  
En als laatste ben ik nog even bij de brandweer geweest om in de brandweerwagen te gaan zitten :-)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten