oktober 29, 2014

It's time to go shopping!

Afgelopen donderdag mocht ik voor mijn stage naar een fair voor eventueel toekomstige studenten. Superleuk, vooral omdat het in Londen was! Om 07:40 zat ik al in de bus en om drie uur in de middag was ik klaar. Natuurlijk wil ik deze stad niet verlaten zonder er iets van gezien te hebben. Eerst wilde ik naar Oxford Street, maar van mijn collega hoorde ik dat Westfield in Shepherd Bush heel gaaf was. Alle winkels van de drukke straat zouden hier in een gebouw zitten. Een kijkje nemen kon dus absoluut niet kwaad! En ze had gelijk: het was heel gaaf om hier eens rond te kijken. Het is een prachtig gebouw en heeft de leukste winkels (denk aan Topshop, Zara, Urban Outfitters, Banana Republic etc.). Zo hoef je niet eens meer een hele winkelstraat door te lopen! Ik ging naar huis met een paar sale artikelen en alvast iets leuks voor Halloween, dat ze hier wel uitgebreid vieren!

Er is verder niks met dit gebouw: ik vond het gewoon heel mooi :)
Wanneer je gaat reizen met de Underground, schaf dan de Oyster card aan. Je betaalt vijf euro deposit en het is veel goedkoper!
Kijk dan hoe mooi! En wat nog beter is: het winkelcentrum is van 10 tot 10 uur open van maandag tot zaterdag! Hoera!
Deze trui van Banana Rebulic was in de sale(!) en toen ik hierin op zoek was naar de verkoopster dachten twee klanten dat ik bij het team hoorde haha. 
Een Forgot Me Not, haha.
Op de terugweg zag ik deze prachtige straat, alle huizen waren gebouwd in een halve cirkel die allemaal op een park uitkeken. Als je hier toch zou wonen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten