oktober 25, 2014

To eat #1: La Cucina

Afgelopen week was vriendinnetje Helena jarig en dat moest natuurlijk gevierd worden. Ze wilde dolgraag eten bij La Cucina en dus reserveerde ze er een tafeltje. Omdat ik niet in de campus van de universiteit woon, niet met hen mee reisde, op de fiets was en per ongeluk een omweg nam, kwam ik iets later dan gewoonlijk. Aan de gastheer vroeg ik of er al een groep gekomen was met een jarige jet erbij, dus leidde hij mij - zonder te weten wie ik bedoelde - naar de tafel waar ze zaten. Een supergezellig restaurant dat heerlijke pizza serveert en heel goed personeel heeft dat niet alleen alles voor je uitlegt en je de specialiteiten van de dag laat zien, maar ook veel om hun klanten geeft. Ongelooflijk was het toen we aan het einde uiteindelijk besloten geen dessert te nemen en de muziek opeens veranderde in een 'happy birthday' liedje. De obers kwamen toen onze richting op met een ijsje met een flikkerend sterretje erin om haar toch een jarig gevoel te geven. Zo lief! Als je Oxford een keer bezoekt en van pizza houdt, ga hier dan absoluut een keer naartoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten