november 03, 2014

Paintball: does it really hurt?

Hell yes it hurts. Gisteren deed ik mee met paintballen en het was ontzettend gaaf. We waren met zo'n dertig man en deden verschillende potjes. Het leek net alsof we meededen aan een oorlog met onze overalls, grote guns en de modderige bossen. Op het einde deden we een Free Fall(?): je mocht op iedereen schieten en het maakte dus niet uit of je bij diegene in het team zat. Fantastisch om mensen stil achterna te zitten om ze vervolgens te raken haha. Toen ik na het spelletje mijn overall uitdeed was ik alleen iets minder blij: niet alleen waren mijn witte All Stars zwart geworden, ook was mijn broek helemaal doorweekt... Gelukkig waren die verfvlekken op mijn benen dan weer niet door het pak gekomen! Zelf ben ik een keer op mijn helm, mijn elleboog en twee keer op mijn been geraakt. Ik heb nog niet echt naar de blauwe plekken gezocht, maar die zullen vast snel komen!

Toen ik weer in Oxford was, zag ik heel erg op om onder deze wolken te fietsen! Gelukkig was ik op tijd binnen met alleen een paar spettertjes op mijn toch al natte broek. Wel echt een vermoeiende topdag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten