november 26, 2014

Trip to Edinburgh, the city of the steps

Dit weekend ging ik naar Edinburgh met een leuke studentenorganisatie. Voor 99 pond (exclusief extra's) boekte ik bij hen mijn reis en afgelopen donderdagnacht stapte ik de bus in richting de stad waar ik zoveel goede verhalen over heb gehoord. Na acht uur reizen kwamen we aan bij ons hostel Castle Rock, een superfijne plek om te verblijven. Uiteindelijk kwam ik terecht in een kamer met 15(!) anderen, maar heb er een superleuk weekend gehad. Ik heb er veel mensen ontmoet, het prachtige kasteel bezocht, op Calton Hill geweest (wat ik serieus het mooiste plekje van Edinburgh vind), de kerstmarkt bezocht, naar de leukste pubs en clubs geweest, en natuurlijk een typisch Schotse sjaal gekocht! Al met al een geslaagd weekend en het is inderdaad een fantastische stad om te bezoeken (en zo makkelijk om er te komen!).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten