november 05, 2014

Halloween: Kitty Cat and The Great Gatsby

Amerikanen weten als de beste hoe ze Halloween moeten vieren, maar de Engelsen komen ook aardig in de buurt! Wat is dit gaaf zeg! Monsters zwerven door de straten, enge kinderen komen aan de deur om snoep te verzamelen, je ziet pompoenen, enge maskers, gave versiering en vooral: geweldige feestjes! Afgelopen week heb ik twee keer Halloween gevierd: woensdag ging ik verkleed als kat en zaterdag als een Great Gatsby figuur. Dat laatste was omdat er in het Ashmolean museum een jaren twintig feestje was (erg leuk om even terug in de tijd te gaan, haha). Toen we erna uitgingen in een club, voelde ik me wel heel erg netjes tussen alle gruwelijk verklede mensen. Toch vind ik dat we er in Nederland ook wat meer mee moeten doen. Ik heb in ieder geval wel veel inspiratie opgedaan voor carnaval!

Het was mega awkward toen ik woensdag in de club kwam: ik had me vergist in de tijd en was een uur te vroeg! Op dat moment was er een salsa les bezig, dus besloot ik uiteindelijk daar maar aan mee te doen. Supergrappig, omdat iedereen me raar stond aan te kijken met die snorharen op mijn gezicht. 
Bij Primark vond ik de mooie 'haarband', de oorbellen en het jurkje. Wat kun je daar goed slagen in jaren twintig spulletjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten