augustus 16, 2014

Eerste blog, eerste avontuur

Je leest het goed: dit is de ALLEReerste blog die ik schrijf. Als vierdejaars studente van een journalistiek opleiding moest ik er toch echt een keer aan geloven! Nu ik mezelf ervan overtuigd heb mijn avonturen te delen met het big ass internet, is er geen weg meer terug. Vooral niet omdat er binnenkort - say: in a week - een wel heel groot avontuur op de agenda staat: een stage in Oxford!



Niet voor tien weken, maar voor een HEEL HALF JAAR zal ik verblijven in serieus een van de mooiste steden van Engeland. Volgende week zondag is het zo ver en kun je hier een kijkje nemen in mijn dagelijks leven. En omdat ik soms - oké vaak - heel laks kan zijn, hier alvast even een kleine belofte: ik probeer alles bij te houden, I swear!


Nu ga ik nog even van mijn week thuis genieten met een paar afleveringen Pretty Little Liars en zal ik volgende week eens rustig nadenken over wat er meegaat in mijn koffer. Tijd genoeg hoor, komt wel goed! En als jullie nog tips hebben over Oxford, hoe je het best je koffer in kunt pakken of waar je aan moet denken als je een half jaar van huis gaat: SHOOT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten